Friday, October 7, 2016

Forex Trading Opleiding Nairobi

Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Kenia het 'n algemeen positiewe belegging klimaat wat dit aantreklik vir internasionale maatskappye op soek na 'n plek vir hul plaaslike of Afrikaanse bedrywighede gemaak het. Die belegging klimaat word gekenmerk deur stabiele monetêre en fiskale toestande en 'n regsomgewing wat min onderskeid tussen buitelandse en binnelandse belegging maak. Kenia het 'n sterk telekommunikasie-infrastruktuur, 'n robuuste finansiële sektor, en soliede lugvaart verbindings binne Afrika en Europa en Asië. Die hawe by Mombasa is die belangrikste handel poort vir die grootste deel van Oos-Afrika. Kenia het 'n goed opgeleide bevolking en 'n groeiende stedelike middelklas. Toenemende integrasie tussen die lede van die Oos-Afrikaanse Gemeenskap asook Kenia se konsekwent lae ranglys op internasionale maatstawwe van die gemak van sake en korrupsie te doen. Kenia gesigte ook 'n stygende bedreiging van onveiligheid van terrorisme en misdaad. Sleutel makro-ekonomiese fundamentele faktore is sterk. Inflasie is stabiel in die reeks van 5-7 persent. Die wisselkoers is ook stabiel op 86 Keniaanse sjielings om die VSA dollar. Die Sentrale Bank van Kenia (CBK) het gehou rentekoerse bestendig op 8,5 persent, alhoewel baie banke nie laer pryse bevorder deur CBK monetêre beleid aan verbruikers, wat 'n sleep op belegging skep slaag. Kenia het ook gehandhaaf relatief stabiele fiskale beleid met hanteerbare skuldvlakke en tekorte. Kenia se besteding aan openbare terugbetaling van skuld was 70 persent hoër as die besteding aan ontwikkeling in 2013 'n deurlopende kommer is die groot openbare sektor se loonrekening, wat die regering probeer om te beheer. Die gemak van sake doen in Kenia bly swak, met die Wêreldbank die verslag dui daarop dat meer as 50 persent van die belegger fasilitering wentel om buitelandse werkspermitte. Korrupsie bly 'n groot struikelblok vir sake doen in Kenia. Kenia ingedeel 136 van 177 lande op Transparency International se korrupsie persepsies indeks. Bewerings van onreëlmatighede in die openbaar tenders is 'n gereelde. In 'n onlangse PriceWaterhouseCoopers rapporteer lyste rekeningkundige bedrog, aankoopbedrog en omkopery en korrupsie as gebiede van groot bekommernis, wat almal raak oor 'n kwart van besighede en 'n paar van wat beïnvloed tot 'n derde. Onsekerheid is nog 'n noemenswaardige probleem. Merkwaardigste was 'n aanval in September van 2013 op die prominente Westgate Winkelsentrum wat 71 mense dood gelaat en meer as 175 gewond. Die aanval, wat verband hou met Somaliese terroristegroep Al-Shabaab, duidelik gedemonstreer die effek op Kenia van onstabiliteit in die naburige Somalië. Hoewel tragiese, het hierdie gebeurtenis nie 'n groot impak op die Keniaanse ekonomie het. Die uitsondering is toerisme, wat swaar ly as sekuriteit vrese stadige internasionale toeriste. Ten spyte van hierdie struikelblokke, is Amerikaanse maatskappye suksesvol in baie sektore in Kenia bedryf. Geleenthede bestaan ​​in die kleinhandel, restaurante, tegnologie, mobiele bank, en finansies. Belangstelling in winning hulpbronne het skerp gestyg volgende olie en gas vind in Kenia. Ongelukkig is die mynbousektor sal na verwagting sal ly indien 'n beperkende mynbou wetsontwerp tans onder bespreking deur die Parlement aangeneem word. 1. openheid vir en beperkings op, Buitelandse Belegging houding teenoor FDI Kenia is 'n toenemend sterk vennoot vir buitelandse direkte belegging (FDI), maar 'n paar hekkies bly. Buitelandse beleggers op soek na 'n teenwoordigheid in Kenia te vestig oor die algemeen ontvang dieselfde behandeling as plaaslike beleggers, en multinasionale maatskappye maak 'n groot persentasie van Kenia se uitvoerbevordering programme nie onderskei tussen plaaslike en buitelandse besit goedere. Hindernisse tot FDI in Kenia krimp as hervormings in plek gestel is, maar hulle het steeds bestaan. Strydig administrasie van werkpermitaansoeke maak dit 'n bietjie moeilik om te uitgewekenes in diens in Kenia. Sien artikel 16, arbeid, vir meer inligting. Die minimum buitelandse beleggings te kwalifiseer vir die regering van Kenia (GOK) belegging aansporings en 'n belegging sertifikaat is 100,000, wat waarskynlik buitelandse klein en medium ondernemings belegging afskrik, veral in die dienstesektor, wat normaalweg nie as kapitaal-intensiewe as ander sektore. Beleggers moet bewus wees dat buitelanders nie kan grond besit in Kenia, al het hulle dit kan huur in inkremente van 99 jaar. Beleggers in mynbou moet bewus wees van die 2014 Mynbou Handves tans onder oorweging in die Parlement, wat 'n aantal praktyke, beleide en voorwaardes wat sterk ontmoedigings om buitelandse belegging in die sektor te skep bevat. Ander Beleggingsbeleid Resensies Een komponent van Kenia se prestasie in die wetgewende en regulatoriese hervorming is indrukwekkend en soliede vordering ervaar op byna alle gebiede wat druk op die belegging raamwerk. Hoogtepunte raak oor die nuwe kompetisie raamwerk, modernisering van belasting administrasie (maw aanlyn indiening), vereenvoudiging van die besigheid lisensies en bekendstelling van prestasiekontrakte. Die verslag meld dat die aanvaarding van 'n nuwe grondwet en die konsolidasie van beide politieke en ekonomiese stabiliteit uiteindelik sal bevestig weer die geleentheid om Kenia hoog op die kaart FDI sit. Maar meer gedoen moet word in die volgende areas: aanspreek buitelandse permitte kwessies vorentoe beweeg met die privatisering van staatsondernemings en die ontwikkeling van openbare-private vennootskappe (PPP) beleid ontwikkeling van 'n belegging beleid en die implementering van die FDI strategie skep van 'n voorspraak netwerk en die bevordering van plaaslike integrasie. Die Afrika-ontwikkelingsbank verslag 2013 getiteld Die Staat van Kenia se vervoerinfrastruktuur en logistieke stelsels (insluitend doeane, goedere klaring en weegbrug prosesse) is aanhoudend swak vir 'n plaaslike handel en vervoer hub. Hoë koste van energie en swak en onderbreek voorsiening van elektrisiteit is verlammende om besigheid, veral in die vervaardiging. Die verslag beklemtoon uitdagings in die regulatoriese omgewing wat hoofsaaklik met verouderde wetgewing maatskappy, prosedures sakepermit en plaaslike eienaarskap vereistes in geselekteerde nywerhede. Wette / regulasies van FDI Die Regering van Kenia is die implementering ingevolge die Grondwet 2010, wat 'n drie-tak tweekamer Demokratiese Republiek wat opgestel word in 'n soortgelyke wyse as die Amerikaanse politieke stelsel vestig gestig hervormings. Een van die belangrikste veranderinge in die nuwe grondwet is die vestiging van 'n devolutionary stelsel wat baie meer krag en befondsing aan plaaslike regerings in Kenia se 47 provinsies sien. Keniaanse owerhede sê dat die nuwe instellings 'n sterk en stabiele omgewing vir besigheid sal skep, selfs as tandekryprobleme te skep spanning tussen die takke en korrupsie bly 'n probleem. Die groot regulasies direkte buitelandse beleggings word in die Investment Promotion Wet van 2004. Ander belangrike dokumente wat die wetlike raamwerk te voorsien vir FDI sluit in die 2010 Grondwet van Kenia, die Maatskappye, die Private Openbare Partnership Act 2013, en die Buitelandse Belegging Beskerming Daad. GOK ledetal van die Wêreldbank se amptelike belegging bevordering agentskap. Met die uitsondering van die verbintenis in die openbare belang, die Grondwet van Kenia bied beskerming teen die onteiening van private eiendom. Die Land Acquisition Wet regeer vergoeding en 'n behoorlike regsproses in die verkryging van grond, hoewel grondregte kwessies in Kenia omstrede bly. Sien Afdeling 7.1 vir meer inligting. Onder Kenia Visie 2030, Kenia het ten doel om 'n middel-inkomste vinnig industrialiserende land teen 2030, wat al sy burgers 'n hoë gehalte van die lewe wees. Die eerste mediumtermynplan (MTP) geïmplementeer tussen 2008 en 2012. Die Tweede MPT (usaid. gov/sites/-default/files/documents/1860/1) 20Second 20Medium 20Term 20Plan 202013 20- 202017.pdf) uiteensetting van die beleid , programme en projekte wat die regerende Jubilee Koalisie van voorneme is om te implementeer 2013-2017 ten einde versnelde en inklusiewe ekonomiese groei hoër lewenstandaarde beter onderwys en gesondheidsorg verhoogde werkskepping en meer gediversifiseerde uitvoer te lewer. Die tweede MTP fokus op die ontwikkeling van infrastruktuur en ry groei deur middel van openbare private vennootskap reëlings. Meer inligting kan verkry word by KenInvest. Beperkings op buitelandse beheer liberalisering van die Keniaanse ekonomie beteken daar is 'n paar buitelandse eienaarskap of beheer beperkings. In verskeie nywerhede buitelandse eienaarskap persentasie is beperk hulle: versekering (66,7 persent) Telekommunikasie (80 persent) mynbou (65 persent) gestuur (49 persent) visserye (49 persent) en die aandelemark (75 persent). Baie van hierdie bedrywe het 'n grasietydperk van 'n paar jaar waarmee plaaslike beleggers te soek. In die konstruksie kan voorgestelde reëls die minimum plaaslike aandeel gestel om 30 persent. In die mynbousektor maatskappye oorweeg beleggings moet versigtig wees aandag te skenk aan die 2013 Mynbou Handves tans voor die Parlement, wat onder andere die GOK 'n gratis tien persent aandeel in enige mynmaatskappy soek lisensies in Kenia sal gee, asook wat 'n 20 persent plaaslike aandeel in die maatskappy binne vier jaar. 'N hersiening van die wet op buitelandse eienaarskap perke is deur die markte Owerheid Capital voorgestelde in sy 10-jarige meesterplan (2014-2023). Daar is geen verbod op verkryging van Keniaanse maatskappye deur buitelandse besit maatskappye of is daar regulasies beperk gesamentlike onderneming reëlings tussen Keniane en buitelanders. Dit moet ook op gelet word dat buitelanders nie kan grond besit in Kenia, maar daar is 'n verskeidenheid van grond verhuring reëlings met 'n maksimum termyn van 99 jaar (hernubare). Die vermoë van buitelanders om grond geklassifiseer as landbougrond te verhuur word beperk deur die Land Wet op die Beheer. So, die Land Wet op die Beheer dien as 'n hindernis vir enige agri-besigheid belegging dié land nodig het. Vrystelling van die Wet kan via 'n presidensiële kwytskelding waarvoor daar nie 'n duidelike leiding van die 99 jaar huurkontrak is 'n produk van die 2010 Grondwet en kan nie vrygestel word verkry. Onder die Vuurwapenwet en die Wet op Plofstowwe, vervaardiging en handel in vuurwapens (insluitend ammunisie) en plofstof vereis spesiale lisensies uit die Hoof van Vuurwapens Lisensiëring Beampte en die Kommissaris van Mynwese en geologie, onderskeidelik. Tegnologie lisensies is onderhewig aan ondersoek deur die Kenia Industriële Eiendom Instituut (KIPI) om te verseker dat dit in ooreenstemming is met die Wet op industriële eiendom. Lisensies is geldig vir vyf jaar en is hernubaar. Kenia is besig privatisering pogings vir semi organisasies in 'n wye verskeidenheid van sektore. Privatisering kan bereik word deur middel van openbare aanbod van aandele, openbare-private vennootskappe, verkope onderhandel, die verkoop van bates, en ander metodes soos goedgekeur deur die Kabinet. Die geraak sektore sluit in agribesigheid landbou, konstruksie, en swaar toerusting onderwys energie en mynbou finansies voedsel verwerking en verpakking industriële toerusting en voorrade en reis. Semistaatsinstellings soos die Nasionale Bank van Kenia, die Kenia elektrisiteit Company (Kengen), die Kenia Pipeline Company, die Kenia Hawe-owerheid, en verskeie hotelle en suiker, sement, suiwel, wyn en vleis verwerking maatskappye is betrokke. Die Private Openbare Vennootskap (OPV) Wet 2013 bied die nuwe wetlike raamwerk om die gestruktureerde, metodies en opgevoer ontplooiing van PPP's in die ontwikkeling van infrastruktuur in Kenia in staat te stel. Die Wêreldbank beraam dat Kenia het 'n infrastruktuur befondsing gaping van ongeveer 2-3000000000 per jaar wat nodig is om vereistes infrastruktuur aan te spreek in die volgende 10 jaar. Die GOK van voorneme is om die huidige ontwikkeling befondsing gaping deur PPP handel te oorbrug. Op 31 Desember 2013 die GOK gepubliseer 'n goedgekeurde lys van 47 nasionale prioriteit PPP projekte. Meer inligting oor Keniaanse PPP projekte kan gevind word op die webwerf van die Nasionale Tesourie Ministerie PPP-eenheid se pppunit. go. ke. Beleggers word gemaan dat die tenderproses vir kontrakte is gekritiseer as ondeursigtig en geneig is tot korrupsie. Die GOK het pogings in plek om te verbeter en te outomatiseer, maar hul toekomstige effektiwiteit onbekend is. Vertoning van FDI Daar is min vertoning van belegging in Kenia, en dit het nie diskriminerend in die afgelope jaar. KenInvest vra maatskappye om 'n opsionele belegging registrasieproses wat gesondheid, veiligheid, en omgewingsimpakstudies sluit ondergaan. Terwyl opsioneel, registrasie is verpligtend vir diegene wat belegging aansporings. Beleggers in Kenia word vereis om te voldoen aan omgewingstandaarde. Die Nasionale Omgewingsbestuur Owerheid (NEMA) hou toesig oor hierdie sake en is die hoof van die omgewing regulerende agentskap. Ontwikkelaars van projekte waarby die vervaardiging of verwerking, of enige projek gevestig deur 'n liggaam van water of in 'n bewaringsgebied is nodig om uit te voer 'n omgewingsimpakstudie (OIS) en 'n OIE lisensie voor implementering projek. By die indiening van die OIE, is NEMA nodig om te reageer binne ses maande. As jy binne nege maande geen antwoord ontvang, kan die belegger voort te gaan met die projek. Die kompetisie-owerheid van Kenia reguleer Keniaanse mededingingsreg en die toepassing daarvan. Hulle reguleer samesmeltings, misbruik van dominansie, en ander kompetisie en verbruikers-welsyn verwante kwessies in Kenia. Hulle het onlangs opgelê n indiening fooi vir samesmeltings en verkrygings, ingestel op 'n miljoen sjielings (11554) vir samesmeltings waarby omset van tussen een en 50000000000 sjielings (11.600.000-578,000,000), terwyl twee miljoen sjielings (23108) sal gehef word vir groter samesmeltings. Alle samesmeltings en verkrygings vereis magtiging die Owerheid se voordat dit gefinaliseer word. Histories het die bydrae dienstesektor na Kenia uit die mark op soek na FDI aan hulpbron soek FDI. Die implementering van die belangrikste ekonomiese hervormings dra by tot 'n strukturele transformasie. Hierdie hervormings sluit in die beleid en regsraamwerk vir Openbare private vennootskappe (PPP) verorden in 2012 en die verloop van die wetgewende raamwerk vir die oprigting van spesiale ekonomiese sones. TABEL 1 B - Telkaarte: Die Millennium Challenge Corporation, 'n Amerikaanse regering entiteit belas met die lewering van ontwikkeling verleen aan lande wat 'n verbintenis tot hervorming het getoon, geproduseer telkaarte vir lande met 'n 2012 per capita bruto nasionale inkomste (BNI) van 4085 of minder. 'N Lys van lande / ekonomieë met MCC telkaarte en skakels na die telkaarte is beskikbaar hier: mcc. gov/pages/selection/scorecards. Besonderhede oor elkeen van die MCC se aanwysers en 'n gids tot die lees van die telkaarte is hier beskikbaar: mcc-.gov/documents/reports/reference-2013001142401-fy14-guide-to-the-indicators. pdf 2. Gesprek en oordrag Beleid Kenia is 'n oop ekonomie met 'n geliberaliseerde kapitaalrekening en 'n swewende wisselkoers. Die Sentrale Bank van Kenia (CBK) betrokke is by wisselvalligheid kontroles egter hierdie vorm van valuta bestuur streng daarop gemik is glad tydelike markskommelings. Die CBK verwag dat die sjieling om vanjaar versterk op die rug van 'n soewereine effekte beplan vir uitreiking deur die derde kwartaal. Volgens CBK syfers het die gemiddelde wisselkoers in 2013 was KSH 86,13 tot 1. Kenia se minister van buitelandse Belegging Protection Act (FIPA) waarborg kapitaal repatriasie en oorbetaling van dividende en rente vir buitelandse beleggers, wat vry is om te sit en te repatrieer wins insluitend on - gekapitaliseer behou winste (opbrengs van 'n belegging na betaling van die toepaslike belasting en die skoolhoof en rente wat verband hou met 'n lening). Kenia het geen beperkings op die omskakeling of die oordrag van fondse wat verband hou met beleggings. Keniaanse wet vereis dat die verklaring gebruike van bedrae bo KSH 500,000 (5920) as 'n formele ondersoek teen geldwassery. Buitelandse valuta is geredelik beskikbaar by handelsbanke en buitelandse valuta's en vrylik kan gekoop en verkoop word deur plaaslike en buitelandse beleggers. Kenia is gelys as 'n land van primêre belang vir geldwassery en finansiële misdaad deur die departement van buitelandse sake se Internasionale Samewerking Review Group is besig met 'n besoek ter plaatse Mei 2014. 3. Onteiening en Vergoeding Kenia het nie 'n onlangse geskiedenis van expropriatory aksies, en ook nie 'n beleid in plek dat onteiening te moedig. Trouens, die 2010 Kenia Grondwet waarborg die veiligheid van onteiening, behalwe in gevalle van vooraanstaande domein of veiligheid. In sulke gevalle, die grondwet vereis vinnige en billike vergoeding. Die Keniaanse regering kan 'n buitelandse belegging lisensie in te trek as 'n vals verklaring gemaak terwyl aansoek te doen vir die lisensie die bepalings van die Investment Promotion Wet of enige ander wet waaronder die lisensie toegestaan ​​is oortree of indien daar 'n oortreding van die bepalings en voorwaardes van die algemene magtiging. Die Investment Promotion Wet van 2004 maak voorsiening vir die herroeping van die lisensie in gevalle van bedrog verteenwoordiging te KenInvest deur 'n skriftelike kennisgewing aan die belegger die toestaan ​​van 30 dae vanaf die datum van kennisgewing te regverdig die handhawing van die lisensie. In die praktyk, KevInvest herroep selde lisensies. Regstelsel, gespesialiseerde howe, regterlike onafhanklikheid, uitsprake van Buitelandse howe Die 2010 grondwet van Kenia vestig 'n aparte regbank met 'n Hooggeregshof, 'n Hof van Appèl, 'n konstitusionele hof, en 'n hooggeregshof. Daarbenewens het die ondergeskikte howe, Landdroshof, Khadis (Moslem opvolging en erfenis), en krygsrade bly, net soos die kommersiële en industriële howe. Van 'n regering perspektief, het die Keniaanse howe al beskryf as. Die minister van buitelandse Uitspraak (Wederkerige Afdwinging) Wet maak voorsiening vir die toepassing in Kenia van uitsprake wat in ander lande wat wedersydse behandeling in ooreenstemming te oordeel gegee in Kenia. Kenia het in wedersydse handhawing ooreenkomste met Australië, die Verenigde Koninkryk, Malawi, Tanzanië, Uganda, Zambië, en die Seychelle geloop. Sonder so 'n ooreenkoms, 'n buitelandse vonnis is nie afdwingbaar in die Keniaanse howe, behalwe deur die indiening van pak op die regbank. Keniaanse howe oor die algemeen erken 'n beheerliggaam-wet klousule in 'n ooreenkoms wat voorsiening maak vir buitelandse reg. 'N Keniaanse hof sou nie uitvoering gee aan 'n buitelandse reg verleen as die partye bedoel om dit toe te pas ten einde die verpligte bepalings van die Keniaanse wet waarmee die ooreenkoms het sy mees aansienlike verband, en wat die hof sal gewoonlik aansoek gedoen ontduik. Buitelandse advokate is nie geregtig om te oefen in Kenia, tensy 'n Keniaanse advokaat opdrag en vergesel hulle, maar 'n vreemde advokaat mag as 'n kampvegter vir die doeleindes van 'n bepaalde saak of saak of aangestel is om dit te doen deur die Prokureur-generaal. Alle advokate in privaatpraktyk is lede van die Prokureursorde van Kenia (LSK). Advokate in staatsdiens is nie nodig om LSK aan te sluit. Bankrotskappe word gereeld deur die bankrotskap Wet (2009) krediteure regte is vergelykbaar met dié in ander gemenereg lande. Monetêre verordeninge tipies gemaak in Keniaanse sjielings. Die kategorie Wêreldbank. Dit is af 22 ranglys van 2013. Die verslag meld dat 4,5 jaar tipies vereis word om 'n boedel in Kenia te sluit, teen 'n koste van 22 persent van die boedel. Estates verkoop as 'n lopende saak, en die herstel koers is 24,7 sent op die dollar. Daar is baie min belegging geskille met betrekking tot VS en internasionale maatskappye in die afgelope dekade, met net een wat die aandag van ambassade in Nairobi is besig. Daar is geen spesifieke patroon om die geskille. Kommersiële geskille is baie meer algemeen, veral met betrekking tot die regering tenders. Sien artikels 8 en 13 vir meer inligting. Die regering aanvaar nie bindend internasionale arbitrasie van belegging geskille met buitelandse beleggers. Verder, in 2013 'n wet van die Parlement het die Nairobi Sentrum vir Internasionale Arbitrasie (NCIA). Die NCIA poog om te dien as 'n onafhanklike, nie-winsgewende internasionale organisasie vir kommersiële arbitrasie, en kan 'n vinniger alternatief vir die hof stelsel bied. Terwyl dit moet nog gesien word of dit middel effektief in die vestiging van Nairobi as 'n neutrale arbitrasie middelpunt sal wees, arbitrasie by ander internasionale arbitrasie sentrums is baie gewild met multinasionale besighede wat in Kenia. ICSID Konvensie en New York Konvensie Kenia is 'n lid van beide die Konvensie oor die Skikking van Investment Geskille tussen State en Burgers van ander lande, ook bekend as die Konvensie ICSID of die Konvensie Washington, en die Konvensie 1958 New York op die handhawing van Buitelandse arbitrale toekennings. Duur van Geskilbeslegting Die private sektor is ontevrede met hul regsopsies in Kenia weens swak institusionele kapasiteit en gebrekkige deursigtigheid. Die hulpbronne en tyd wat betrokke is by die vestiging van 'n geskil deur die Keniaanse howe dikwels hulle oneffektief as 'n vorm van geskilbeslegting te lewer. Daarbenewens internasionale beleggers anecdotally verband 'n vermeende 5. prestasievereistes en Belegging Aansporings Kenia is 'n World Trade Organization (WHO) lid. Dit is nog nooit aangehaal vir die oortreding van Handel Verwante Investment Maatreëls. Kenia se spesiale ekonomiese sones (SEZs) en Uitvoer Processing Zones (EPZ) bied spesiale geografies-gebaseerde aansporings. Meer inligting word verskaf in Afdeling 17. Die regering se Manufacturing Onder Bond program (MUB) is bedoel om aan te moedig vervaardiging vir uitvoer deur vrystel deelnemende ondernemings van pligte en BTW op ingevoerde toerusting, masjinerie, toerusting, grondstowwe, en ander ingevoerde insette invoer. Die program bied ook 'n 100 persent beleggingstoelaag op aanleg, masjinerie, toerusting, en geboue. Deelnemende maatskappye moet goedere vervaardig onder die MUB stelsel uit te voer. Indien nie uitgevoer word, die goedere is onderhewig aan 'n bybetaling van 2,5 persent en ingevoerde insette gebruik word in die produksie is onderhewig aan alle ander tariewe en ander invoer koste. Die program is oop vir beide plaaslike en buitelandse beleggers, en word geadministreer deur die Kenia Inkomste Owerheid. Beleggers in die vervaardiging - en hotel in staat is om af te trek van hul belasting 'n groot gedeelte van die koste van geboue en kapitaal masjinerie. Die regering kan al plaaslik gefinansier materiaal en toerusting (uitgesluit motorvoertuie en goedere vir gereelde herstel en instandhouding) vir gebruik in die konstruksie of opknapping van toeriste hotelle te wees nulkoers vir doeleindes van BTW berekening. Die Ministerie van Finansies permanente sekretaris moet sodanige aankope te keur. Die regering toelaat sommige BTW vergifnis aan kapitaalgoedere, insluitend plante, masjinerie, en toerusting vir nuwe belegging, uitbreiding van belegging, en vervanging. Die belegging toelae ingevolge die Inkomstebelastingwet is ingestel op 100 persent. Materiaal ingevoer vir gebruik in die vervaardiging vir uitvoer of vir die produksie van belasting vrye items vir huishoudelike verkoop kwalifiseer vir die belegging toelae. Goedgekeurde verskaffers, wat goedere vervaardig vir 'n uitvoerder, is ook geregtig op dieselfde invoerbelasting verligting. Die program is ook ter Keniaanse maatskappye vervaardiging van goedere wat belasting vrye of goedere ingevoer kan word vir die lewering van die gewapende magte of om 'n goedgekeurde fonds befonds projek. Navorsing en Ontwikkeling Daar is geen onderskeid tussen plaaslike en buitelandse beleggers in toegang tot die regering geborg navorsing. Die regering moedig beleggings in sektore wat werk te skep, genereer buitelandse valuta, en die skep van sywaartse koppelings met landelike gebiede. Die wet is van toepassing plaaslike inhoud reëls, maar slegs vir die doeleindes van die bepaling of goedere kwalifiseer vir voorkeur plig tariewe binne Gemeenskapsmark vir Oos - en Suider-Afrika (COMESA) en die Oos-Afrikaanse Gemeenskap (EAC). Vir meer inligting oor werkpermitte vir buitelandse burgers sien artikel 16. Die GOK geen data stoor vereistes stel vir beleggers of ander. 6. Die reg om private besit en Instelling private ondernemings, beide buitelandse en binnelandse, kan vrylik vestig, te verkry, en gooi sakeondernemings volgens die Wet op Maatskappye. Volgens die Wêreldbank, daar is geen bykomende prosedures wat spesifiek vereis van buitelanders om 'n besigheid te vestig. Op gemiddelde, dit neem so lank om 'n plaaslike onderneming te vestig as 'n buitelandse besit maatskappy met beperkte aanspreeklikheid in Kenia. Die verkryging van 'n opsionele Investment Sertifikaat van die Kenia Investment Authority (vir beleggings van 100,000 en meer) help bespoedig die administratiewe aanloop prosedures, insluitend die verskaffing van verskeie werkpermitte. Die sertifikaat is geldig vir 'n tydperk van 12 maande waartydens 'n buitelandse belegger toegelaat word om bedrywighede begin en aansoek te doen vir al die algemene en sektor-spesifieke lisensies. Daar is geen minimum vereiste kapitaal en beleggers word toegelaat om buitelandse valuta bankrekeninge te hou. Buitelandse beleggers is vry om finansiering plaaslik sowel as internasionaal te bekom. Soos hierbo aangedui, is daar geen diskriminasie van buitelandse beleggers in toegang tot-regering gefinansier navorsing, en die regering se uitvoerbevordering programme nie onderskei tussen plaaslike en buitelandse besit goedere. Grondeienaarskap in Kenia is 'n omstrede kwessie en is hierbo bespreek in artikels 1.3 en 1.5 en hieronder in artikel 7.1. 7. beskerming van eiendomsreg eienaarskap van vaste eiendom in Kenia is hoogs omstrede, en die wetlike infrastruktuur rondom grondbesit en registrasie verander het in die afgelope jaar. Die 2010 Grondwet en die daaropvolgende land wetgewing mandate dat alle grond huurkontrakte te skakel van 999 jaar tot 99 jaar. Die staat het die mag om huurpag grond te hersien by die verstryking van die 99 jaar, en kan huurkontrak hernuwing ontken en konfiskeer die land as dit bepaal die land is nie produktief gebruik. Die oorskakeling na 99-jaar huurkontrakte met die regering se voorreg om grondgebruik te hersien het 'n negatiewe sein gestuur om bestaande buitelandse grond kopers en potensiële beleggers. Die Grondwet verbied ook buitelandse eienaarskap van grond en vat buitelandse besit eiendomsreg belange in 99 jaar huurkontrakte teen 'Hoewel akkurate data nie beskikbaar is nie, is dit duidelik dat baie meer as 10 persent van die land in Kenia duidelike titel het nie. Daar is meer as 7000 hangende dispute oor mededingende land titels, en nog vele meer word verwag om na vore. Die grondwet en die daaropvolgende wetgewing land het die Nasionale Land Kommissie, 'n onafhanklike regering liggaam mandaat om te hersien historiese land onreg en bied toesig oor die regering se grondbeleid en bestuur. Tog het die werk van die Nasionale Land Kommissie as gevolg oorreed om verskille met die Ministerie van Grond waaroor liggaam het die mag om grond te registreer en uit te reik nuwe land titels. Die National Land Kommissie het hom daartoe verbind om die Ministerie van Grond vir die Hooggeregshof te neem om gapings in die wet die toekenning van sleutel grond magte om die twee liggame op te los. Die dispuut het ook verhoed effektiewe implementering van die grondwette bepalings op buitelandse eienaarskap van grond. Intellektuele eiendomsregte Die groot intellektuele eiendom handhawing kwessies in Kenia wat verband hou met vervalste produkte sluit in: korrupsie versuim om maatskappye en individue wat beskuldig word van vervalsing versuim om die invoer van vervalste goedere beslag op die grensposte (veral in Mombasa) gebrek aan samewerking tussen die verskillende ondersoek Kenia wetstoepassingsagentskappe betrokke by anti-vervalsing aktiwiteite asook met private entiteite sektor en die onwilligheid van handelsmerk eienaars om selfs nadat aanvalle van vervalste produkte gemerk met hul merk 'n klag by die anti-vervalsing Agency (ACA) in te dien. Die vervaardigers is bekommerd hulle sal verbruikers vertroue verloor en dat die publiek sal ophou koop al die produkte met hul merk of nagemaakte of nie. ACA, die leidende agentskap vir IPR handhawing, het onlangs geopen 'n kantoor in Mombasa, maar gaan voort om te werk met 'n baie beperkte begroting en 'n klein personeel. Dit is ook beperk deur die gebrek aan implementering van regulasies om sy mandaat doeltreffend uit te voer. Hoewel die agentskap verskeie hoëprofiel-aanvalle van vervalste goedere vervoer het gemaak, het Kenia se wetstoepassingsagentskappe versuim het om konsekwent of effektief die nuwe wette en regulasies te implementeer alhoewel boetes onder die Anti-vervalsing Wet is meer straf as onder die vorige IPR wetgewing. Gevalle selde kry by die hof en oortuigings is skaarser steeds. Om te verbeter op die proses van gevallebestuur in die howe, 'n reeks van regbank sensitisering werkswinkels oor intellektuele eiendom en anti-vervalsing wette wat deur die Regterlike Opleidingsinstituut in samewerking met die Anti-Vals Agentskap binne die laaste jaar. Planne om 'n internasionale misdade afdeling by die Hooggeregshof is in 'n gevorderde stadium. In Desember 2013, die Kenia Inkomste Owerheid (KRA) stel 'n 300-tal span (aansienlik groter as ACA se personeel van 70) om die onwettige vervalsing en smokkel aktiwiteite wat die regering miljarde sjielings in verlore belastinginkomste kos aan te val. Die nuwe eenheid is daarop gemik om onwettige handelaars en personeel van die regering agentskappe wat saamspan met vervalsers en smokkelaars te vang. In 'n poging om die invoer van namaak te bestry, die Ministerie van industrialisering en die Kenia Buro vir Standaarde (KEBS) besluit in 2009 dat alle plaaslik vervaardigde goedere n standaardiseringsmerk uitgereik deur KEBS moet hê, en 'n paar kategorieë van ingevoerde goedere, spesifiek voedselprodukte , elektronika, en medisyne, moet 'n invoer standaardiseringsmerk (ISM) het. Onder hierdie nuwe kursus is, kan VS verbruiker-gereed produkte die Keniaanse mark te betree sonder om die Amerikaanse etiket waaronder die produk gewoonlik in die Verenigde State van Amerika bemark sal word, maar moet ook 'n ISM voer. Sodra die produk kwalifiseer vir 'n bevestiging van ooreenstemming, sal KEBS die ISM gratis uitreik. Onlangse tendense toon dat vervalsers is die aanneming van meer gevorderde tegnologie te bedryf. Nuwe data van bedryf reguleerders dui vervalsers het plaaslik opstel moderne fasiliteite en het oordadige verspreidingsnetwerke wat produkte te stoot in die hele streek met verkoopsyfers wat mededinger ware vervaardigers. As gevolg hiervan, miljoene werkgeleenthede is op die spel as ware besighede in die gesig staar 'n gevolglike daling in verkope wat hul lewensvatbaarheid bedreig. Vir meer inligting oor verdrag verpligtinge en raakpunte op plaaslike IP kantore, kyk WIPO se land profiele op wipo. int/directory/en/. Ambassade punt van kontak: Delia Dag Vinnige QuickDD state. gov Plaaslike prokureurs lys: nairobi. usembassy. gov/attinkenya2 8. Deursigtigheid van die regulerende stelsel Die regulatoriese stelsel van Kenia is, word deur die 2010 Grondwet, die regstelsel wat in artikel 4.1, en organisasies soos die mededinging gesag van Kenia uiteengesit in artikel 1.8. In teorie, behoort die Keniaanse regulerende raamwerk gelyke voet vir alle beleggers in stand te hou. Maar die werklikheid is dikwels anders. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het.


No comments:

Post a Comment