Thursday, September 15, 2016

# 1 Alert Online Training

Amerikaanse Food and Drug Administration Voedsel Verdediging 101 (insluitend ALERT) FDA uitgereik 'n finale uitspraak oor verligtingstrategieë te beskerm Food Teen Opsetlike Vervalsing Mei 2016. Die agentskap van voorneme is om sy gereedskap en opvoedkundige materiaal te werk om in lyn met die toepaslike bepalings van die finale reël . Wees deel van die span om ons nasie se kosvoorraad te beskerm. Die voedselindustrie speel 'n integrale rol in die beskerming van die nasie se kos infrastruktuur. Kos Verdediging 101 bied opleiding in paraatheid teen 'n opsetlike aanval op ons kosvoorraad. Die kursusse bied 'n begrip van en riglyne vir die ontwikkeling van 'n voedsel verdediging plan (ne) wat gebaseer is op 'n gesonde verstand benadering. Kos Verdediging 101 bestaan ​​uit vier kursusse: Kos Verdediging bewustheid vir die kos Professionele Kos Verdediging bewustheid vir die Front-line Werknemer kos verdediging Regulasies en wakker, vir die eienaars en operateurs van voedsel fasiliteite Dit is ontwerp om bespreking van voedsel verdediging stimuleer binne die bedryf. Kry begin vandag en 'n deel van die span om ons nasie se kosvoorraad te beskerm. Loods VOEDSEL DEFENSE 101 opgedateer v.1.1 Food verdediging bewustheid vir die Food Professionele Hierdie kursus bied 'n begrip van voedsel verdediging en leiding vir professionele mense in die voedselbedryf. Die kursus modules vorder deur middel van kos verdediging beplanning insluitende breë versagting strategieë, kwesbaarheid aanslae, gefokus versagting strategieë, en kos verdediging planne. Kos Verdediging bewustheid vir Front-line Werknemers Hierdie kursus verskaf riglyne wat spesifiek op die front-line werknemers en eenvoudige prosedures vir hierdie werknemers te volg in voedsel verdediging. Die eerste inisiatief, wat beklemtoon dat werknemers die eerste reël van Food verdediging, word in beide Engels en Spaans. FDA-regulasies Hierdie kursus bied die drie FDA-regulasies wat ontwikkel is om die veiligheid van ons nasie se kosvoorraad en die impak daarvan op die voedselindustrie te spreek. ALERT Hierdie kursus is ontwikkel deur die FDA te help belanghebbers beter te verstaan ​​kos verdediging en hoe kos verdediging van toepassing op die voedselbedryf. ALERT is opgedateer om FSMA leiding sluit en verskaf spesifieke voorbeelde oor maniere om 'n ferm te beskerm teen die bedreiging van opsetlike besmetting. ALERT brosjures, beursie kaarte en plakkate is beskikbaar in Engels, Spaans, Chinees, Frans, Koreaans, Portugees en Viëtnamees. Natuurlik Voltooiing Sertifikate Nuut op die laaste bladsy van elke loop van Voedsel Verdediging 101, kan jy laai 'n sertifikaat van voltooiing vir jou rekords. Jy kan jou naam en datum elektronies te betree in die sertifikaat PDF, dan die sertifikaat te druk en te onderteken. Die sertifikaat sluit die kontakure verdien vir elke kursus. Op die opening bladsy, kan jy kies uit 'n lys van opleidingskursusse. As jy besluit om 'n kursus te verlaat op enige tyd, kan jy terug gaan en later voort die kursus. Binne die kursusse is daar vasvrae genoem Kennis tjeks, maar daarop dat enige inskrywings nie behoue ​​bly. Hierdie opleiding nie jou deelname te evalueer. Vir navigasie doeleindes, gebruik die rug en Volgende knoppies aan die bo-en onderkant van elke bladsy te agtermekaar gaan van bladsy tot bladsy. Jy kan te eniger tyd op die onderste menubalk. Klik op die bread navigasie aan die bokant van die skerm sal jy ook terug te keer na die vorige afdelings. Alle eksterne skakels binne die opleiding maak 'n bladsy op ander webwerwe, maar jy kan navigeer tussen die opleiding en eksterne bladsye maklik sal wees. Kos Verdediging 101 word aangebied op FDA se webwerf en is nie 'n aflaaibare aansoek. Om hierdie opleiding gebruik, jy hoef net toegang tot die internet. Die aanbevole blaaier is Microsoft Internet Explorer 8 of latere weergawes, Firefox 4 of latere weergawes, Google Chrome, en Safari. Daarbenewens is Adobe Flash nodig om klank en video's te speel in die opleiding. Laai asseblief die Adobe Flash plug-in by: get. adobe / FlashPlayer. Meer in gereedskap Opvoedkundige Materiaal Apache 2 Toets Page aangedryf deur CentOS Dit is gebruik om die behoorlike werking van die Apache HTTP bediener te toets nadat dit geïnstalleer. As jy hierdie bladsy kan lees beteken dit dat die Apache HTTP bediener geïnstalleer op hierdie terrein behoorlik werk nie. As jy 'n lid van die publiek is: Die feit dat jy sien hierdie bladsy dui daarop dat die webwerf wat jy nou net besoek is óf probleme ondervind of roetine-onderhoud ondergaan. As jy wil toelaat dat die administrateurs van hierdie webtuiste weet dat jy hierdie bladsy in plaas van die bladsy wat jy verwag het gesien, moet jy hulle 'n e-pos te stuur. In die algemeen, moet pos aan die naam webmeester gestuur en gerig word aan die webwerf se domein van die geskikte persoon te bereik. Byvoorbeeld, as jy probleme ondervind tydens die besoek aan byvoorbeeld jy moet e-pos te stuur na die webmeester voorbeeld. As jy die webwerf administrateur: Jy kan nou inhoud toe te voeg tot die gids / var / www / html /. Let daarop dat, totdat jy dit doen, mense besoek jou webwerf sal hierdie bladsy jou inhoud te sien en nie. Om hierdie bladsy te verhoed ooit gebruik word, volg die instruksies in die lêer /etc/httpd/conf. d/welcome. conf. Jy is vry om die beelde te gebruik onder op Apache en CentOS Linux aangedryf HTTP-bedieners. Dankie vir die gebruik van Apache en CentOS Oor CentOS: Die Gemeenskap Enterprise Bedryfstelsel (CentOS) Linux is 'n gemeenskap-gesteunde onderneming verspreiding verkry uit bronne vrylik aan die publiek verskaf deur Red Hat. As sodanig, CentOS Linux doel funksioneel verenigbaar met Red Hat Enterprise Linux te wees. Die CentOS projek is die organisasie wat CentOS bou. Ons verander hoofsaaklik pakkette om stroomop ondernemer brandmerk en kunswerk verwyder. Vir meer inligting oor CentOS besoek die CentOS webwerf. Let wel: CentOS is 'n bedryfstelsel en dit word gebruik om hierdie webwerf is egter die webbediener wat besit word deur die domein eienaar en nie die CentOS projek te dryf. As jy probleme met die inhoud van hierdie webtuiste het, kontak die eienaar van die domein, nie die CentOS projek. Tensy hierdie bediener is op die CentOS domein, die CentOS projek doesn t niks te doen met die inhoud van hierdie webbediener of enige e-posse wat jy na hierdie site. Byvoorbeeld, as hierdie webwerf is byvoorbeeld jy wil die eienaar van die voorbeeld domein na die volgende WHOIS bediener vind: 1 ALERT MAST Online Opleiding Inskrywing ooreenkoms In ooreenstemming met RCW 26.23.150, Ek verstaan ​​dat indien ek 6 maande agter in 'n kind ondersteuning betalings die WSLCB kan my mas op te skort. Kontak asseblief die WSLCB indien u enige vrae deur te bel (360) 664-1727. Ek die persoon wat vir die 1 ALERT Alkohol Server Aanspreeklikheid Voorkoming en verantwoordelikheid Opleiding sal op geen manier hou die 1 ALERT program, die NLA en / of enige van sy filiale aanspreeklik wees vir enige optrede wat veroorsaak word deur my of ander onder my toesig. Hiermee sweer onder die strawwe van meineed dat ek die persoon wat registreer vir die 1 ALERT (Alkohol Server Aanspreeklikheid Voorkoming en verantwoordelikheid Opleiding) en sal die neem van hierdie kursus en die eindeksamen om die toepaslike staats-sertifisering wat sal wees ontvang uitgereik om my naam. Ek verstaan ​​dat die eindeksamen word gebruik om my kennis van die materiaal in die loop toets. So, ek belowe onder die strawwe van meineed dat ek sal neem van die finale eksamen sonder enige assistente van ander of enige notas wat ek deur die loop kan geneem. Die enigste keer dat ek kan vra vir hulp van ander is as ek 'n vertaler moet die inhoud verstaan. Ek verstaan ​​dat ek sal aangeteken word uit die loop van geen aktiwiteit na 30 minute. Ek verstaan ​​dat ek het 60 dae om hierdie opleiding te voltooi. Na 60 dae van my rekening sal verval en ek sal weer registreer. Ek verstaan ​​dat ek tot 60 minute sal die finale eksamen af ​​te handel. Ek verstaan ​​en stem in om die kursus te betaal nie. Oor die algemeen, al verkoop is finaal. Terugbetalings is beskikbaar op 'n geval-tot-geval basis. Kontak ons ​​asseblief by (425)651-4250 of Kontak 1alert vir hulp. Ek verstaan ​​dat dit my verantwoordelikheid om te verseker dat my rekenaar voldoen aan die tegniese vereistes voordat ek vir die kursus registreer. Ek verstaan ​​dat die slaagpunt vir die eksamen 80. As ek nie slaag op die eerste poging sal ek 1 waarskuwing vir verdere instruksies noem. Ek verstaan ​​dat die Sertifikaat van voltooiing wat uitgereik aan die einde van die kursus is nie die mas laat. Ek sal my amptelike MAST permit ontvang per e-pos. Ek verstaan ​​dat my inligting, hetsy openbaar of privaat, sal nie verkoop word, uitgeruil, oorgedra, of aan enige ander maatskappy om enige rede hoegenaamd, sonder my toestemming, behalwe vir die uitsluitlike doel van die lewering van die aangekoop produk of diens, en tensy die inligting is op versoek van die LCB of enige ander wetstoepassingsagentskap. Ek verstaan ​​dat die 1 ALERT programinhoud, formaat en aflewering metodes is kopiereg en handelsmerk deur die Nasionale Lisensiëring Association, LLC. Ek neem hierdie klas suiwer vir persoonlike onderrig of om staat sertifisering vereistes te voldoen. So, ek is dit eens om nie te kopieer of dupliseer enige van die kursusinhoud, formaat en aflewering metodes vir kommersiële doeleindes. As ek nie saamstem met iets in hierdie ooreenkoms Ek verstaan ​​dat ek maklik hierdie venster toe. Ek verstaan ​​dat deur te kliek. Accept knoppie, ek is dit eens om te voldoen aan hierdie ooreenkoms. Live Support Ure Gewaarborgde laagste prys nou beskikbaar op iPhone, iPad, PC en MAC 99 van ons studente slaag op die eerste probeer Kry jou mas binne 24-72 uur Kry 'n Klas 12 of 13 MAST Permit Live studente-ondersteuning webwerf is beskikbaar 24 / 7 Gratis opgraderings 5 ​​plaasvervangers 3 uur klas (Kortste klas beskikbaar) Stop en terug te keer na die klas as dit nodig is Permitte is geldig vir 5 jaar Ondersteunde toestelle


No comments:

Post a Comment